Yükleniyor

Pedagog Dr. Melda ALANTAR

Kolay Randevu
Not*

    UZMANLIKLAR

    Hastalıkları
    • Hiperaktivite
    • Ailede Ölüm Ve Yas Süreci
    • Travma Yaşantıları
    • Ağlama Ve Öfke Nöbetleri
    • Aile İlişkilerinde Problemler
    • Anne Baba Ayrılığı
    • Arkadaş İlişkileri
    • Çekingenlik Ve Utangaçlık
    • Çocuk Ve Ergen Psikolojisi
    • Çocuk Ve Ergen Psikolojisi Problemleri
    • Çocuk Ve Ergen Terapisi
    • Çocuklarda Uyku Problemleri
    • Ders Başarısızlığı
    • Dikkat Ve Konsantrasyon Sorunları
    • Disiplin Sorunları
    • Kaygı Ve Korkular
    • Okula Uyum Süreci
    • Öfke Problemleri
    • Ölüm Yas Kayıp
    • Özgüven Eksikliği
    • Saldırganlık Ve Şiddet Eğilimi
    • Sınırlara Uymakta Güçlük
    • Sosyalleşme Sorunları
    • Takıntılar
    • Tırnak Yeme
    • Tikler
    • Tuvalet Problemleri
    • Uyku Sorunları
    • Yalan Söyleme
    • Yeme Problemleri
    • Kardeş Kıskançlığı
    • Depresyon
    • Sınav Kaygısı
    • Davranış Bozuklukları
    • Boşanma Ve Çocuk
    • Çocuk İstismarı Ve İhmali
    • Çocuklarda Yeme Problemleri
    • Ergenlik
    • İletişim Sorunları
    Tedavi Yöntemleri
    • Aile Danışmanlığı
    • Aile İçi İletişim Sorunları
    • Aile Terapisi
    • Anne-Baba Eğitimi Ve Danışmanlığı
    • Bağımlılık Danışmanlığı
    • Bağımlılık Terapisi
    • Bender Gestalt Motor Algı Testi
    • Bilişsel Davranışçı Terapi
    • Dikkat Eksikliği Ve Hiperaktivite
    • Durumluk Anksiyete Ölçeği
    • Online Terapi
    • Psikoterapi
    Özellikli Uzmanlık

    KİŞİSEL BİLGİLER

    DOĞUM YERİ / TARİHİ

    Istanbul / Türkiye

    YABANCI DİL

    İngilizce , Fransızca

    E-MAIL ADRESİ

    [email protected]

    DENEYİM

    2001 - Halen, İstanbul/İstanbul/Türkiye
    MEMORIAL ŞİŞLİ HASTANESİ
    Pedagog (Psikolojik Danışman)
    2000 - Halen, İstanbul/İstanbul/Türkiye
    PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK MERKEZİ
    Kurucu
    2001 - 2001, İstanbul/İstanbul/Türkiye
    MARMARA ÜNİVERSİTESİ
    Sınıf Öğretmenliği Özel Eğitim Sertifika Programı Öğretim Görevlisi
    1996 - 1999, İstanbul/İstanbul/Türkiye
    YÜZYIL IŞIL OKULLARI
    Okul Psikoloğu

    EĞİTİM

    2015 - 2017, İngiltere
    LEEDS BECKETT ÜNİVERSİTESİ
    Oyun Terapisi Diploma Eğitimi
    2013 - 2015, İngiltere
    CANTERBURY CHRIST CHURCH ÜNİVERSİTESİ
    Terapötik Oyun Becerileri Uygulayıcısı Sertifika Eğitimi
    1991 - 1996, İstanbul/Türkiye
    MARMARA ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ - Eğitim Bilimleri Bölümü Doktora Eğitimi
    1986 - 1989, İstanbul/Türkiye
    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Yüksek Lisans Eğitimi
    1982 - 1986, İstanbul/Türkiye
    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
    EĞİTİM FAKÜLTESİ - Pedagoji Bölümü Lisans Eğitimi

    BİLİMSEL YAYINLARI

    • Alantar, M.(2012,Ocak-Şubat). Anne-babalara tatil önerileri. Başakşehir Eğitim Dergisi,6,26-27.
    • Alantar, M. (2009, Mart).Organ naklinde aile desteğinin etkisi. V. Ulusal Aile ve Evlilik Terapisi Kongresi’nde sunulan bildiri. İ.T.Ü. Maslak Kampüsü Süleymen Demirel Kültür Merkezi, İstanbul, Türkiye.
    • Alantar, M.(2008, Haziran). Haemophilia and ability to work, self-cofidence, finding a job and a partner in Turkey (Türkiye’de hemofili ve çalışabilme, kendine güvenme, iş ve eş bulma olanakları).XXVIII. Dünya Hemofili Federasyonu Uluslararası Kongresi’nde sunulan bildiri, İstanbul, Türkiye.
    • Alantar, M. (2006, Mart-Nisan). Okul ortamında ölüm. Leylek,27, 14-19.
    • Alantar, M. (2006, Ocak-Şubat ). Çocuklara ölümü anlatmak. Leylek, 26, 26-31.
    • Alantar, M. (2005, Kasım-Aralık).Boşanma ve çocuğunuz. Leylek, 25, 18-23.
    • Alantar, M.(2005, Eylül-Ekim).Kardeş sendromu. Leylek,24, 24-28.
    • Alantar, M. (2005, Temmuz-Ağustos). Yaygınlaşan terör ve çocuklar. Leylek, 23, 34-39.
    • Alantar, M. (2005, Mart). Hastaneye yatırılan çocuk ve ailelere psikolojik destek yaklaşımı. III. Ulusal Aile ve Evlilik Terapileri Kongresi’nde sunulan bildiri, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul.
    • Alantar, M. (2005, Mart-Nisan). Ergenlik döneminde aile-çocuk ilişkileri. Leylek, 21, 40-44.
    • Alantar, M. (2005 Şubat). Ailelere yarıyıl tatili önerileri. Çocuğum ve Ben, 22, 32-33.
    • Alantar, M. (2005, Ocak-Şubat ). Doğal afetler ve çocuklar. Leylek, 20, 4-8.
    • Alantar, M. ( 2005 Ocak). Kardeş sendromu. Aktüel Kadın, 9, 44-45.
      Alantar, M. ( 2004, Kasım-Aralık ). Tirübinlerdeki şiddet ve çocuklarımız. Leylek, 19, 26-30.
    • Alantar, M. (2004 Ekim). Yaramaz mı yoksa hiperaktif mi ? Çocuğum ve Ben, 18, 24-27.
    • Alantar, M. (2004 Ekim). Eyvah, oğlum aşık ! Çocuk ve Aile, 76, 23-25.
    • Alantar, M. (2004, Eylül- Ekim). Çocuğunuz okula gitmek istemiyorsa. Leylek,18, 4-8.
    • Alantar, M. (2004 Eylül). Çocuğunuzu okula hazırlayın. Anne bebek, 45, 77-78.
    • Alantar, M. (2004 Ağustos). Alışkanlık bozukluklarına önlem alın! Anne Bebek, 44, 72-75.
    • Alantar, M. (2004, Temmuz-Ağustos). Çocuğum yuvaya gidecek. Leylek, 17, 24-29.
    • Alantar, M. (2004 Temmuz-Ağustos). Yazın tek arkadaşı bilgisayarı ise. Çocuk ve Aile, 74, 37-39.
    • Alantar, M. (2004, Mayıs-Haziran). Öğrenciler okulda neden başarısız olurlar? Leylek, 16, 10-13.
    • Alantar, M. ( 2004, Mart-Nisan). Astımlı çocuklara psikolojik yaklaşım. Leylek, 15, 20-24.
    • Alantar, M. (2003, Mart). Terapiye öyküsel yaklaşım. II. Ulusal Aile ve Evlilik Terapileri Kongresi’nde sunulan bildiri, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul.
    • Alantar, M.(2002,Temmuz) .Effect of videogame playing on personality characteristics and leisure activities of adolescents (Video oyunlarının ergenlerin kişilik özellikleri ve serbest zaman etkinlikleri üzerindeki etkisi). 25. Ispa Kongresi’nde sunulan bildiri, Nyborg, Danimarka.
    • Alantar, M. ( 2002, Haziran 20). İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmenlere Yönelik Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Semineri, Beşiktaş Sakıp Sabancı Anadolu Lisesi.
    • Alantar, M. ( 2002, Nisan 13 ). Televizyon, bilgisayar ve çocuklarımız. Mef Okullarında sunulan konferans, İstanbul.
    • Alantar, M.  (2001, Mart 15 ).Olumlu kişilik özellikleri için yaratıcı alıştırmalar. Çocuk ve Aile, 36, 26-27.
    • Alantar, M.(2001, Ekim 13). Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu. Mef Okulları, öğretmenlere hizmetiçi eğitim çalışması, İstanbul.
    • Alantar,M. (2000). Anne/Baba Genç İlişkileri Envanteri’nin (ABGİE) geçerlik, güvenirlik ve kısmi norm çalışmaları.(M.R. Şirin ve S.U.Sayıta, Editörler).1.İstanbul Çocuk Kurultayı bildiriler kitabı(s.418-425).İstanbul: İstanbul Çocukları Vakfı Yayınları.
    • Alantar,M.(2000). Aile içi etkin iletişim. Gelin 2000,(3),123.
    • Alantar, M. ( 2000, Aralık 2 ). Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu. Kemer Koleji, velilere sunulan eğitim semineri, İstanbul.
    • Alantar, M. (2000, Ekim 14).Televizyon, bilgisayar ve çocuklarımız. Özel Avrupa Koleji, velilere yönelik eğitim semineri,İstanbul.
    • Alantar, M. (2000, Mayıs 13). Etkin anne-baba-çocuk İlişkisi. Özel Erol Altaca Koleji, velilere sunulan seminer, İstanbul.
    • Alantar, M. (2000, Mayıs 10). Deprem ve ergenler. Özel Yeni Yıldız Lisesi velilere sunulan seminer, İstanbul.
    • Alantar, M. (2000, Nisan 29). Ergenlik döneminde etkin anne-baba-çocuk ilişkisi. Fenerbahçe Koleji velilere sunulan seminer, İstanbul.
    • Alantar, M. (2000, Şubat 26). Etkin sınıf yönetimi. İstek Özel Atanur Oğuz Lisesi, öğretmenlere sunulan seminer, İstanbul.
    • Alantar, M. (1999). Video oyunlarının ergenlerin denetim odakları, öz-kavramları ve serbest zaman değerlendirme etkinlikleri üzerindeki etkileri. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 11, 1-10.
    • Alantar,M.(1998).Rehberlik ve psikolojik  danışmanlık bölümünden.Yüzyılın Gündemi,2,20-23.
    • Alantar,M.(1998).Video oyunları. Okul ve Aile,5,20-22.
    • Alantar, M.(1997, Ekim).Ortaokullarda etkin sınıf yönetimine ilişkin bazı öneriler. Sonbahar Öğretmenler Sempozyumu'nda sunulan bildiri. İstanbul.
    • Alantar, M., Zülfikar, B. (2004, Mart). Psychological support program for boys with haemophilia and their families (Hemofili erkek çocukları ve aileleri için psikolojik destek programı). World Family Therapy Congress (Dünya Aile Terapisi Kongresi). İstanbul, Türkiye.
    • Çocuklarımızın dünyasında www.çocuklarımız ve internet.com (2000,Temmuz 15 ).Çocuk ve Aile,26,8-12.
    • Duru, E. (2004 Aralık). Okumayı sevdirmenin yolları. Anne Bebek, 48, 70-74.
    • Erkman, F., Alantar, M.(1989, Eylül). Psychological Maltreatment ,its Definition by Experts and Its  Assessment Among  a Group  of Adolescents in Turkey (Türkiye’de Bir Grup Ergen Üzerinde Psikolojik İstismarın  Uzmanlar Tarafından  Tanımlanması ve Değerlendirme).7.Uluslararası Çocuk İstismarı ve İhmali Kongresi'nde sunulan bildiri. Rio de Janerio, Brezilya.
    • Karabaş, Z. (2004). Çocuğunuzu bilgisayarla tanıştırmak için acele etmeyin! Bebeğim ve Biz, 11, 84-87.
    • Metin, P. (2000,Temmuz 17). Eyvah, çocuğum büyüdü. Milliyet Gazetesi Eki, 5.
    • Özarslan, S. ( 2005 Ocak). Aile dar ceket giyerek hedeflerini büyütemez. Kişisel Gelişim, 24, 17.
    • Sancar, B.(1997, Haziran 28 ).Video oyunları şiddeti sevdiriyor. Sabah Gazetesi Melodi Eki.
    • Tekin, D. (2004, Ekim-Kasım). Anne bu ne ? Aktüel Kadın, 7, 56-58.

    MESLEKİ ÜYELİKLER

    • Türk PDR Derneği
    • Play Therapy International  (Uluslararası Oyun Terapisi Derneği)
    • ÇATED (Çift ve Aile Terapileri Derneği)
    • IFTA (International Family Therapy Association - Uluslararası Aile Terapisi Birliği),
    • Boğaziçi Üniversitesi Mezunları Derneği
    • EMDR Derneği

    Katıldığı Mesleki Eğitimler, Kurslar ve Konferanslar

    • Kum Terapisi Eğitimi L. Steinhardt-Arkabahçe(Türkiye).Şubat 2012, İstanbul.
    • Deneyimsel Oyun Terapisi I.-II. Düzey Eğitimi. B.Norton ve C.Norton(A.B.D.)-Psikolojistanbul(Türkiye). 20-23 Ekim 2011, İstanbul.
    • EMDR with Children. J. Lovett-(A.B.D.)-Davranış Bilimleri Enstitüsü (Türkiye).Kasım 2011 İstanbul.
    • EMDR II. Düzey Eğitimi. EMDR Enstitüsü (A.B.D.)-Davranış Bilimleri Enstitüsü (Türkiye). Aralık 2010 İstanbul.
    • EMDR I. Düzey Eğitimi. EMDR Enstitüsü (A.B.D.)-Davranış Bilimleri Enstitüsü (Türkiye). Mayıs 2009 İstanbul.
    • Denver II Gelişimsel Tarama Testi Uygulamalı Eğitim Programı. Türkiye Çocuk Nörolojisi Derneği, 18 Nisan 2006, İstanbul.
    • Psikolojik Danışmanlıkta ve Psikoterapide Global Etkileşimin Önemi Sempozyumu. 29 Mayıs 2005. Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul.
    • CETAD Cinsel İşlev Bozuklukları Kursu 1. Modül, 22-24 Ekim 2004,İstanbul.
    • CETAD Cinsel İşlev Bozuklukları Kursu 2. Modül, 17-19 Aralık 2004, İstanbul.
    • Nord (İsrail)-Bakış (İstanbul) Aile ve Çift Terapisi İleri Eğitim Süpervizyon Çalışması. Eylül 2004- Haziran 2005.
    • Nord (İsrail)- Bakış (İstanbul) Eğitim Psikolojik Danışmanlık Merkezi Aile ve Çift Terapisi İleri Eğitimi. Eylül 2002- Ocak 2004. (140 ders saati).
    • NLP Eğitimi. Dr. Turgay Biçer. Bümed (İstanbul). Eylül-Ekim 2002.
    • Nord(İsrail)-Bakış(İstanbul) Eğitim, Psikolojik Danışmanlık Merkezi. Aile ve Çift Terapisi Temel Eğitimi. Şubat 2001-Şubat 2002. (200 ders saati).
    • Depresyonun Kognitif Terapisi. Dr. K. Dobson.Kognitif ve Davranış Terapileri Derneği, İstanbul, 16-17 Şubat, 2002.
    • T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okullarda Acil DurumYönetimi Eğitimi.29-30 Ocak 2001,İstanbul.
    • Davranış Bilimleri Enstitüsü. Eylül 1996-Şubat 1997.
    • Spastik Çocuklar Derneği. Şubat 1994.
    • Robert Lisesi Okulöncesi Bölümü. Mayıs 1987.
    • Robert Lisesi(Rehberlik Ofisinde Çalışmalar). Nisan 1987.
    • İngiliz Lisesi(Öğretmenlik Formasyonu). Mayıs 1986.

    Pedagog Dr. Melda ALANTAR Sağlık Videoları

    Doktorun Tüm Videoları

    Fiyat Sor

    Fiyat bilgisi almak için aşağıdaki formu doldurun.
    Sosyal Medya Hesaplarımız
    Canlı Destek Kolay Randevu Al